woensdag 14 februari 2018

Dat ik er mijn peren nog mee zal zien...

Schreef ik al dat ik een echte lolbroek in huis heb??
Lang geleden zaten we aan tafel en hadden we het over onze toekomstige kroost. Ik herinner me alsof het gisteren was dat ik zei dat ik hoopte dat mijn kinderen later verbaal zouden zijn. Misschien heb ik dat te hard gehoopt... ;-) In elk geval zorgt de plantrekkerij van mijn verbale kereltje soms voor situaties waarin ik met een mond vol tanden achterblijf...
Gisterenavond was zo’n avond waarin minister besloot dat het nog lang geen bedtijd was... ‘Mama, mij dorst!’ werd gevolgd door ‘Mama, mij pipi doen’, vervolgens: ‘Mama, mij melkje?’; toen volgde ‘Mama, mij tandjes doen pijn’ Dat alles werd vervolgd door onderstaande babbel:
“Sech jongen, denk je niet dat het stillaan tijd wordt om een dut te doen? Weet je wel hoe laat het is? Het is intussen 20.40u”
“Neen mama, mij niet uurwerk!”
En daar sta je dan... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dè man in kleine man

Kleine man groeit op bij zijn mama. Verder heeft hij een goede band met oma, met zijn meters, met vele tantes,... Natuurlijk zijn er ook ma...