donderdag 14 juni 2018

Kakelbont


Afgelopen maandag ging minister voor het eerst op schooluitstap! Het werd een uitstapje naar ‘Kakelbont’; een lokale binnenspeeltuin.

Op voorhand was kleine man niet zo heel erg enthousiast... Het was natuurlijk iets ‘nieuws’, en mijn held op kousenvoeten moet altijd eerst wennen aan nieuwe dingen! Tegen dat hij op school aankwam vond hij het idee om met de andere kindjes op de bus te zitten wel al een leuk vooruitzicht!

Juf Evy haar hand werd goed vastgehouden en zo vertrok de bus vol jong geweld! :-)

Superenthousiast en doodop haalde ik mijn spook ’s avonds op! Hij had genoten!! Zoals verwacht werkte het enthousiasme van de andere kindjes aanstekelijk! De trampoline en de ‘grooote glijbaan’ waren de favorieten; maar eigenlijk viel het hele gebeuren goed in de smaak! Zo fijn om te zien!

Eens thuis had ik niet eens de tijd om zijn pyamaatje aan te trekken: hij zag zijn zeteltje, ging er in liggen en zijn oogjes vielen dicht nog voor ik mijn schoenen uithad :-)
Geweldig toch! Op naar het volgende uitstapje jongen! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dè man in kleine man

Kleine man groeit op bij zijn mama. Verder heeft hij een goede band met oma, met zijn meters, met vele tantes,... Natuurlijk zijn er ook ma...