woensdag 24 januari 2018

En nu?

Uiteraard kan ik geen verslag geven van de voorbije 33 maanden, dat zou wat teveel van het goede zijn! ;-) Graag zou ik vanaf nu een ‘dagboekje’ bijhouden, het lijkt me leuk om ons doen en laten bij te houden, en dat later allemaal terug te kunnen lezen! Anekdotes verzamelen voor als kleine man later trouwt ofzo :-)


De voorbije maanden evolueerde kleine man van een hulpeloos baby’tje naar een fijne dreumes, naar een, soms, eigenwijze peuter en sinds november vorig jaar naar een plantrekkende kleuter!


Ik besef heel goed dat ik het getroffen heb met mijn kereltje: als baby hadden we uiteraard moeilijkere momenten, en heel lang hadden we onderbroken nachten (omdat hij zo klein was, kreeg hij een extra voeding ‘s nachts, hier bleef hij heel lang om vragen, en af en toe vraagt hij deze voeding nog); maar ik had een erg rustige baby in huis.


Toen hij 5 maanden was ging hij mee naar de kribbe; heerlijk om hem in groep te zien, om te zien hoe hij snel veranderde. Met bijna 18 maanden verhuisde hij van de babygroep naar de peutergroep; toen zag ik vooral zijn karakter veranderen en hij leerde zoveel nieuwe dingen. Nu hij naar school gaat zie ik hem bijna evolueren: er gaat geen dag voorbij of hij komt met nieuwe dingen naar huis!


Hij is al lang een echte babbelkous, maar heerlijk is het om nu ook echte gesprekken te kunnen voeren! Redeneren kan hij als de beste, en dat is soms zo grappig!


En dat zijn dus de momenten die ik vanaf nu graag wil bijhouden! Mogelijk tussendoor een anekdote, maar al schrijvend zal wel een beeld van mijn heerlijke kerel en van ons leventje gevormd worden!


Wordt dus vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dè man in kleine man

Kleine man groeit op bij zijn mama. Verder heeft hij een goede band met oma, met zijn meters, met vele tantes,... Natuurlijk zijn er ook ma...